رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر محل نصیحت و پند و اندرز نیست بلکه بهتر است اعضای شورای شهر نظارت اصلاحی خود را در کنار ایرادات و بیان اشکالات و مزیت طرح‌ها اعلام کند.
کد خبر: ۳۰۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 09 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، علی هدایتی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در ردیف بودجه سال ۹۵، ۲ میلیارد تومان برای بهسازی رودخانه بالیقلو از پل یعقوبیه تا زرناس مصوب شده بود که شهرداری ادامه به‌سازی رودخانه بالیقلو را انجام دهد، اظهار کرد: ‌با پیشنهاد به‌موقع شهردار اردبیل قرار است یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این اعتبار صرف به‌سازی رودخانه بالیقلوی اردبیل در مسیر یعقوبیه تا زرناس شده و ۴۰۰ میلیون تومان نیز صرف ساخت سیل‌بند شود.

وی با بیان اینکه شهردار اردبیل قبل از اجرا این اصلاحیه را از شورای شهر درخواست کرده است، تصریح کرد: ‌این گام مؤثر در تعامل شهردار اردبیل با شورای شهر است که باید چنین رفتارهایی مورد حمایت و همراهی قرار گیرد.
 
 



رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل بیان کرد: درخواست شهردار اردبیل مبنی بر اصلاح ردیفی از بودجه سالانه قبل از اجرای پروژه جای قدردانی دارد و باید چنین اقداماتی را شایسته و مناسب ارزیابی کرد.

هدایتی گفت: از آنجایی که براساس قوانین و مقررات این درخواست قبل از اجرای پروژه انجام شده، اصلاحیه آن منطقی به نظر می‌رسد که اعضای شورای شهر با این اقدام موافقت کرده و به شهردار اجازه دادند تا نسبت به احداث سیل‌بند اقدام کند.

وی با بیان اینکه در پارلمان محلی باید موافق و مخالف صحبت کرده و پیشنهادهای جدیدی برای اصلاح امور داده شود، افزود: شورای شهر محل نصیحت و پند و اندرز نیست بلکه بهتر است اعضای شورای شهر نظارت اصلاحی خود را در کنار ایرادات و بیان اشکالات و مزیت طرح‌ها اعلام کند که ما پیشنهاد کردیم با انتشار آگهی انتخاب پیمانکار خدمات شهری از سوی شهرداری اردبیل برنامه‌ریزی‌ها انجام شده ولی در عقد قرارداد باید بسیاری از موارد و مفاد تقویت حق و حقوق کارگران شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل بیان کرد: ‌به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم تا پیمانکار جدید بخواهد تضییع حقوق کارگران کند و یا نسبت به نادیده گرفتن امر جدی در توجه به مطالبات به حق کارگران قصور و کوتاهی انجام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار