مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهارات هفته‌های اخیر مبنی بر تغییر مدیریت این دستگاه را تائید کرد و گفت: رفتنم قطعی بوده و مدیرکل جدید این اداره تا یک هفته آینده معرفی می‌شود.
کد خبر: ۳۱۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 27 October 2016

 همین چند روز پیش بود که نماینده مردم اردبیل گفت: با توجه به استعفای مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در چند ماه گذشته تعلل استاندار در تعیین تکلیف اداره کل راه و شهرسازی اردبیل قابل قبول نیست.

صدیف بدری ادامه داد: متأسفانه بعد از گذشت چهار ماه، استاندار اردبیل بدون کوچکترین توجهی به این مسأله، راه و شهرسازی اردبیل و به تبع آن پروژه‌های متعدد این مجموعه را با بحران مواجه ساخته است. وی اظهار کرد: برخی پروژه‌های عمرانی در سطح استان در مقایسه با سایر استان‌های هم‌جوار  به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

خلیل محبت‌ خواه

رضا کریمی نماینده دیگر اردبیل، نیر، سرعین و نمین نیز به این موضوع واکنش نشان داد و با بیان اینکه در گذشته بسیاری سعی کردند عوام‌فریبی کنند اما بهتر است وزیر راه و شهرسازی این عوام‌ فریبی را تکرار نکنند، تصریح کرد: چه لزومی دارد بعد از پنج ماه ما در حوزه مدیریتی راه و شهرسازی در استان اردبیل با یک بلاتکلیفی روبه‌رو باشیم.

اما خلیل محبت‌ خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در واکنش به مسائل مطرح شده از زبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده چهار ماه پیش به استاندار اردبیل درخواست تعیین یک مدیر جدید برای مجموعه راه و شهرسازی اردبیل را مطرح کردم ولی در این مدت به رغم معرفی برخی گزینه‌ها گزینه نهایی از سوی وزارت راه و شهرسازی تعیین نشده است و بنده همچنان در این مسئولیت با قوت و قدرت مشغول انجام وظیفه هستم.

وی افزود: تا زمانی که گزینه جایگزینی بنده معرفی نشده و آیین معارفه‌ای برگزار نشود بنده همچنان در مسئولیت خود با قوت و قدرت حاضر هستم و استعفای بنده نیز در این مسئولیت شایعه‌ای بیش نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: استعفا نداده‌ام و در ۴ ماه گذشته که پیشنهاد تغییر مدیریتی در حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل را داده‌ام با تمام توان در سنگر خدمت حاضر شدم.

خلیل محبت‌ خواه در جمع خبرنگاران و رسانه های خبری استان اردبیل اضافه کرد: اظهاراتی که در خصوص تغییر و تحول در راه و شهرسازی مطرح شده صحت دارد و تا یک هفته آینده مدیرکل جدید معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینگه گزینه جدید این اداره مشخص شده است، پیش بینی کرد که مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان اردبیل طی یک هفته آینده معرفی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بدون پاسخگویی صریح به دلایل این تغییر و تحول مدیریتی تنها به این جمله اکتفا کرد که استعفا نداده ام و رفتنم با استعفا نبوده است.

وی در حالی عدم استعفای خود را اعلام کرد که هفته گذشته استاندار اردبیل در نشست خبری خود از تغییر مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داده بود.

محبت‌خواه توضیح بیشتری در این خصوص ارائه ندارد، اما با اشاره به گمانه زنی ها مبنی بر انتصاب به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، این خبر را نیز رد کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
بسمه تعالی
با سلام
آقای محبت خواه از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی به سمت مجری ساخت بزرگراهها شرکت ساخت و توسعه در آذربایجان غربی منصوب گردید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار