بازيگر تلويزيون و سينما با تاكيد بر اينكه بايد تمام افراد جامعه در زمينه فعاليت‌ خيريه گام بردارند، گفت: اردبيل مهد خيرين كشور است.
کد خبر: ۴۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱ 10 June 2015

به گزارش مهر، بهنوش بختیاری در بازدید از مركز نگهداری كودكان بی سرپرست اردبیل گفت: خیران اردبیل در تمام زمینه ها و فعالیت های خیرانه پیشگام بوده و ثمرات بسیاری را از خود به یادگار گذاشته اند.

وی با تاكید بر اینكه حمایت از كودكان بی سرپرست و یتیم بهترین كار خیر است، تاكید كرد كه خیران اردبیلی در این راستا گام های اساسی و بزرگی  برداشته اند.

این بازیگر تلویزیون و سینما وظیفه هنرمندان بویژه بازیگران سینما را برای حمایت از این كودكان سنگین دانست و متذكر شد: كودكان بی سرپرست نیازمند حمایتهای بیشتری از سوی هنرمندان هستند.

وی خطاب به كودكان بی سرپرست اردبیل نیز گفت: شما با كمك های خیرین و استعدادهای خود می توانید آینده درخشانی داشته باشید. البته برای رسیدن به آینده روشن باید دو چندان تلاش كنید.

بختیاری كودكان بی سرپرست را قهرمانان واقعی زندگی خواند و بیان داشت: در كنار كودكان یتیم بودن افتخار بزرگی است كه نصیب من شده و از این لحاظ برخود می بالم.

وی نشاندن لبخند بر لبان این كودكان را بزرگترین آرزوی خود برشمرد و یادآور شد: به سهم خود تمام تلاشم را به كار می گیرم تا با حضور در نقشهای مختلف كودكان را بخندانم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
سرعین خواسته کمی هم تبلیغاتی کار کنه
تبلیغات هنرپیشه ها حمایت از بی سرپرستانه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار