رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: کمبود سرمایه سرمایه‌گذار دلیل توقف پروژه ساختمان روناک در اردبیل است.
کد خبر: ۶۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 25 July 2015

ذکی اله خوشبخت در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دلیل توقف پروژه روناک تصریح کرد: پروژه روناک سال گذشته با هدف توسعه امکانات شهری و تعادل بخشی به امکانات در خیابان داروپخش اردبیل کلنگ زنی شد.

وی افزود: روناک به شکل برج دوقلو و در قالب ۲۶ طبقه یکی از پروژه های مشارکتی شهرداری اردبیل است که قرار بود زمین و پروانه از سوی شهرداری و ساخت از سوی سرمایه گذار تامین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اذعان به اینکه هفت هزار و ۵۷۷ متر مربع برای ساخت این مجموعه اختصاص یافته است، ادامه داد: متاسفانه در وضعیت فعلی سرمایه گذار با مشکل تامین سرمایه مواجه شده و قادر به ادامه ساخت نیست.

به گفته خوشبخت قرار بود سرمایه گذار از محل پیش فروش واحدها سرمایه خود را تامین کند که به دلیل رکود مسکن عملا پیش فروش انجام نشده و در وضعیت فعلی سرمایه گذار به دنبال شریک کاری و یا پیش فروش واحدها است.

این مسئول با تاکید بر اینکه سه طبقه از برج ها تجاری – خدماتی است، ادامه داد: در این طبقات کلینیک پزشکی، شهربازی، بزرگترین فروشگاه زنجیره، فضای ورزشی و تالار پیش بینی شده است.

وی تعداد واحدهای مسکونی برج را حدود ۱۹۶ واحد مسکونی با متراژ ۱۰۰ تا ۱۸۰ متر مربع عنوان و اضافه کرد: شهرداری نقش مشارکتی خود را به شکل مطلوب ایفا کرده است و سرمایه گذار باید نسبت به تداوم ساخت اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اذعان به اینکه زمان سه ساله برای ساخت این مجموعه برآورد شده است، ابراز امیدواری کرد با تاثیر تحولات اقتصادی کشور در اقتصاد استان وضعیت مسکن بهبود یافته و از رکود خارج شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار