استاندار اردبیل :
استاندار اردبیل با اشاره به برگزاری اردوهای تیم های لیگ برتری درشهرستان نیر بر ضرورت ایجاد کمپ و هتل های ورزشی در این شهرستان تاکید کرد. به گزارش تابناک اردبیل مجید خدابخش روز یکشنبه در جریان افتتاح 23 پروژه عمرانی شهرستان نیر به مناسبت هفته دولت افزود: ...
کد خبر: ۸۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ 30 August 2015
استاندار اردبیل با اشاره به برگزاری اردوهای تیم های لیگ برتری درشهرستان نیر بر ضرورت ایجاد کمپ و هتل های ورزشی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش تابناک اردبیل مجید خدابخش روز یکشنبه در جریان افتتاح 23 پروژه عمرانی شهرستان نیر به مناسبت هفته دولت افزود: حضور تیم های فوتبال لیگ برتر و دسته اولی فرصتی برای ورزش استان است اما نبود امکانات مناسب از جمله هتل و زمین های تمرینی مورد گلایه این تیم ها می باشد.
وی بیان کرد: با ایجاد هتل های ورزشی در شهرستان نیر می توان سالانه علاوه بر جذب تیم های فوتبال از دیگر رشته های ورزشی نیز جذب منطقه کرد و این امر به رونق بخشی گردشگری منطقه کمک شایانی می کند.
استاندار اردبیل به وجود مناطق نمونه گردشگری در نیر اشاره کرد و افزود: قدم های بزرگی برای توسعه ورونق مناطق گردشگری این شهرستان برداشته شده و احداث دهکده های گردشگری و مجتمع های آبگرم معدنی از جمله آنها می باشد.
اکبر صمدی فرماندارشهرستان نیر هم گفت : برای 23 پروژه افتتاحی در این شهرستان 165میلیارد ریال هزینه شده است .
استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان نیر با نمایندگان اقشار مختلف شهرستان نیر نشست صمیمی داشته و مدیران کل استان نیز پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها شدند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار