استاندار اردبیل در نیر اعلام کرد:
استاندار اردبیل در سفر خود به نیر گفت: ما در دوران پساتحریم به دنبال جذب سرمایه‌گذارانی هستیم تا صنعت گردشگری استان اردبیل را متحول و امکان ایجاد بسترهای مناسب برای رونق این منطقه را به وجود آورند.
کد خبر: ۸۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 31 August 2015
استاندار اردبیل در سفر خود به نیر گفت: ما در دوران پساتحریم به دنبال جذب سرمایه‌گذارانی هستیم تا صنعت گردشگری استان اردبیل را متحول و امکان ایجاد بسترهای مناسب برای رونق این منطقه را به وجود آورند.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از نیریمیز، مجید خدابخش عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان نیر در گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: شهرستان نیر با توجه به ارتفاع مناسب و آب و هوای استثنایی همه ساله در فصل تابستان میزبان تیم‌های لیگ برتری و لیگ‌های پایین‌تر فوتبال کشورمان است که ضروری است با راه‌اندازی یک هتل ورزشی مناسب علاوه بر تیم‌های داخلی، این شهرستان می‌تواند میزبان اردوهای ورزشی برای کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس باشد.

وی تصریح کرد: در کنار گردشگری ورزشی که قابلیت بی‌نظیر این منطقه است نباید از گردشگری سلامت، اکوتوریسم و گردشگری طبیعی در این منطقه غفلت کنیم چرا که شهرستان نیر کانون اصلی حضور مسافران و گردشگران ورودی از غرب استان به دیگر مناطق است.

استاندار اردبیل گفت: بیشترین تأکید ما در این دو سال بر جذب و جلب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی براساس اولویت کشاورزی، گردشگری، صنعت و خدمات بوده که قطعاً ادامه این فرآیند می‌تواند نتایج مثبت و سازنده‌ای را نیز به همراه داشته باشد.

خدابخش تبیین کرد: از زمانی که بنده در این استان حاضر شدم، همواره سعی کردم تا با جذب و جلب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، شبه دولتی و مشارکت‌ دادن بنیاد برکت بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام را فعال کرده و اسباب ترغیب سرمایه‌گذار را به تکمیل پروژه‌ها فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ‌از همین رو در این شهرستان پروژه سرمایه‌گذاری شهر آفتاب در این دو سال فعال شده و در فازهای مختلف سرمایه‌گذار تلاش می‌کند تا یک فضای مناسبی را برای ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی برای نیروهای بومی منطقه به وجود آورده و صنعت گردشگری را زمینه‌ای برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی خود قرار دهد.

خدابخش ادامه داد: ما با توجه به شرایط کشور در گذر از تحریم‌ها در دوران پساتحریم به دنبال جذب سرمایه‌گذارانی هستیم تا صنعت گردشگری استان اردبیل را متحول کرده و امکان ایجاد بسترهای مناسب را برای رونق این منطقه به وجود آورند.

وی اضافه کرد: شهرستان نیر با داشتن مناطق مستعد و نمونه گردشگری در کنار جهش حوزه گردشگری سعی و توانش بر این است تا بتواند در باب تأثیرگذاری در طرح‌ها و پروژه‌های مختلف اهداف و برنامه‌ریزی‌ها را به سرانجام برساند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار