مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: کسب مدال‌های رنگارنگ و قهرمانی‌های ورزشکاران استان اردبیل در نیمه اول امسال از کل سال گذشته پیشی گرفته و جلو افتاده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 18 October 2015

ایوب بهتاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با تبریک 26 مهر روز تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: ما در بعد ورزش همگانی و قهرمانی فعالیت‌های خوب و مثبتی را در استان با همکاری هیئت‌های ورزشی شاهد هستیم به طوری که روند اقدامات و فعالیت‌های انجام شده حکایت از چند برابر شدن کسب قهرمانی‌ها و مدال‌های رنگارنگ دارد.

وی یادآور شد: به مناسبت هفته تربیت بدنی ما با اردونشینان مسابقات جهانی و المپیک دیدار کرده و در جریان روند فعالیت آنها و تلاش برای حل مشکلاتشان قرار گیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با یادآوری اینکه برای مسابقات المپیک و آسیایی پیش‌رو برنامه‌ریزی‌های خوبی را انجام دادیم تا در رشته‌های مستعد سهم مدال‌های ورزشکاران استان افزایش یابد، افزود: ما در این زمینه و برای حضور موفق در رقابت‌های سال آینده اعم از المپیک جهانی و آسیایی با مشارکت هیئت‌های ورزشی تدبیری اندیشیدیم تا تعداد مدال‌ها و رنگ آنها تغییر پیدا کند.

بهتاج عنوان کرد: علاوه بر حوزه تحول و تحرک‌بخشی به ورزش در بخش جوانان با حمایت‌های استاندار اردبیل برنامه‌های هم‌اندیشی جوانان را با مشارکت تشکل‌های مختلف و محور اشتغال، ازدواج و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام می‌دهیم تا بخشی از این دغدغه‌ها با تدابیر مسئولان برطرف شود.

این مسئول با قدردانی از حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در قالب این نشست‌های هم‌اندیشی برای راهگشایی در مسائل مختلف اشتغالزا و اقتصادی گفت:‌ امیدواریم همه این برنامه‌ریزی‌ها منجر به رفع مشکلات و دغدغه‌های جوانان و نسل آینده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تسلیت ایام محرم به آیین عزاداری ورزشکاران و جوانان در سالن شهید آسمانی ورزشگاه تختی اشاره کرد و ادامه داد:‌ عصر امروز عزاداری جامعه ورزشی انجام می‌شود.

بهتاج همچنین از تدوین سند آمایش ورزشی استان بر اساس طرح کلی آمایش سرزمینی خبر داد و بیان کرد: امیدواریم در این حوزه نیز بتوانیم در همه شهرستان‌ها توانمندی‌ها و استعدادهای ورزشی خودمان را شناسایی کرده و با حمایت از آنها به تقویت بیشتر کمک کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار