رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از خدمات تصویربرداری دستگاه ام. آر. آی بیمارستان شهدای پارس آباد بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸ 02 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل،  علی محمدیان، یکشنبه ۱۳ خرداد در آیین افتتاح دستگاه MRI بیمارستان شهدای پارس آباد با اشاره به اینکه مدیریت و مسئولیت امانتی الهی است و باید در راستای خدمت صادقانه به مردم استفاده شود، اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی باید از فرصت به دست آمده در خدمت صادقانه به خلق استفاده کنند و خدمت در نظام اسلامی باید با وجدان کاری، مصلحت عمومی جامعه و جلب رضایت خداوند و مردم توأم باشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۸۰۰ نفر از خدمات تصویربرداری دستگاه MRI بیمارستان شهدای پارس آباد بهره‌مند شده‌اند، خاطرنشان کرد: دستگاه MRI بیمارستان شهدا از ۱۷ آبان ماه سال ۱۴۰۲ شروع به کار کرده بود که امروز با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه اردبیل و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی رسماً افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: دستگاه تصویربرداری MRI بیمارستان شهدای پارس آباد از نوع نمونه خارجی است که ارزش روز این دستگاه ۶۰ میلیارد تومان که در مساحت ۱۷۶ مترمربع ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: دستگاه MRI بیمارستان شهدای پارس آباد روزانه به طور میانگین برای ۲۰ نفر از مردم شهرستان‌های استان اردبیل و سایر شهرستان‌های استان‌های همجوار خدمت‌رسانی می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار