مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری توانستیم ۶۰۶ مسابقه ورزشی را در این استان برگزار کنیم.
کد خبر: ۱۸۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 27 February 2016
ایوب بهتاج در گفتگو باخبرنگار مهربا تأکید به اینکه حضور ورزشکاران در مسابقات فرصتی برای ارزیابی توانمندی آن ها است، تصریح کرد: بر همین اساس تا حدی که امکانات اداره کل ورزش ایجاب کرده ورزشکاران به مسابقات مختلف اعزام شده‌اند.

وی افزود: امسال اعزام به ۱۲ مسابقه کشوری و شش رقابت بین‌المللی داشتیم که موجب شد ورزشکاران اردبیلی در مسابقات آسیایی ۱۹ مدال، در مسابقات بین‌المللی ۵۵ مدال و در مسابقات جهانی ۱۱ مدال را کسب کنند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان این ارقام به غیر از ۵۰۰ مدالی است که ورزشکاران استان اردبیل در رقابت‌های کشوری به دست آورده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت ۴۷ هیئت ورزشی در استان، تأکید کرد: اداره کل در سال جاری با محدودیت‌های مالی قابل‌توجهی مواجه بود اما تا حد توان از برنامه‌های منسجم ورزشی هیئت‌ها از جمله اعزام ورزشکاران حمایت شده است.

بهتاج با بیان اینکه در خود استان اردبیل ۴۵ هزار ورزشکار سازمان یافته داریم، افزود: به دنبال این هستیم که ورزش استان هم در سطح قهرمانی و هم همگانی توسعه یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از برنامه‌های سال آینده را تداوم حمایت از ورزشکاران متناسب با امکانات موجود دانست و تأکید کرد: تا حد امکان اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری و جهانی حمایت می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار