مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با بیان اینکه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اساتید برجسته و توانمند استانی و  ۸۵ نفر از دانشجو معلمان خواهر و برادر در سالن همایش پردیس علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: طرح حامیم در جهت عمل به مطالبه مقام معظم رهبری می باشد.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ 28 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل،حجت الاسلام حمیدوند هشتم خرداد در دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی که در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: طرح حامیم در جهت عمل به مطالبه مقام معظم رهبری در سخنرانی ۱ خرداد ۱۳۹۸ در دیدار رمضانیه دانشجویان در خصوص حلقه های میانی است که امسال سومین سال برگزاری این طرح در کلیه دانشگاههای کشور می باشد.

وی عنوان کرد: این طرح با هدف آگاه سازی و آماده سازی دانشجویان برای حضور بهتر و مؤثرتر در جامعه اجرا می شود تا بتوانند در فعالیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ورود پیدا کنند.

حمیدوند، تقویت انگیزه برای نقش‌آفرینی و حضور میدانی در دانشگاه‌ها، امیدآفرینی و تقویت نشاط و روحیه ‌فعالیت‌های جمعی، استعدادسنجی و بهره حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان را از جمله اهداف طرح حامیم برشمرد.

وی ادامه داد: از جمله کارگاه ها و نشست های برگزار شده در این دوره می توان به کلاس آموزشی (نقش بازی های تربیتی در رشد و پرورش دانش آموزان)، کارگاه (سبک زندگی اسلامی )، تریبون آزاد و نشست علمی معیار ارزش اخلاقی  (اخلاق معلمی ) اشاره کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار