عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل گفت: با موافقت اعضای شورای شهر اردبیل نامگذاری بزرگترین و شاخص‌ترین پروژه عمرانی شهر اردبیل یعنی پل هشت کیلومتری منتهی به بزرگراه بسیج، بنام شهید خدمت آیت الله رئیسی صادر شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳ 02 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سلامت صفری در یکصد و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که با دستور کار بررسی لایحه شهرداری و نامه‌های فرمانداری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه با موافقت اعضای شورای شهر اردبیل نامگذاری بزرگترین و شاخص‌ترین پروژه عمرانی شهر اردبیل یعنی پل هشت کیلومتری منتهی به بزرگراه بسیج، بنام شهید خدمت آیت الله رئیسی صادر شد.

وی همچنین در خصوص لایحه‌ای دیگر مبنی بر صدور تمدید تفاهنامه فیمابین شهرداری اردبیل و دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر مساعدت در هزینه کفن و دفن به اهدا کنندگان عضو گفت: اعضای شورای شهر اردبیل موافقت خود را در خصوص این موضوع با هدف فرهنگسازی نسبت به این اقدام خیرخواهانه و نیکوکارانه اعلام کردند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل همچنین ادامه داد: در این جلسه دو مورد پرونده حقوقی و توافق ملکی با شهروندان بررسی شد که یکی از آن‌ها تصویب و دیگری تصویب نشد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار