مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با اظهار اینکه "سهم من در تداوم حیات" شعار امسال حفاظت محیط زیست است، گفت: برنامه‌های آموزشی و فرهنگی حفاظت از محیط زیست در استان اردبیل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱ 30 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حسن قاسم پور نیاری دهم خرداد در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته محیط زیست گفت: ۱۶ لغایت ۲۲ خردادماه سال جاری به عنوان هفته محیط زیست نامگذاری شده که شعار امسال "سهم من در تداوم حیات" تعیین شده و با اجرای برنامه‌های متنوعی در سطح استان همراه خواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل اظهار کرد: مسئله محیط زیست به تمام افراد جامعه مرتبط است و شعار امسال هفته محیط زیست با عنوان "سهم من در تداوم حیات" نیز به نقش تک تک انسان‌ها در حفظ حیات در کره زمین اشاره دارد.

قاسم پور افزود: رونمایی از فیلم‌های مستند آهوی مغان و تالاب‌های استان، اجرای برنامه‌های پاکسازی و حضور در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی از جمله برنامه‌های اجرا شده طی هفته محیط زیست است.

وی بیان کرد: با توجه به تأکیدی که بر موضوع آموزش و فرهنگسازی وجود دارد، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا، اجرای برنامه‌های زیست محیطی در محل موزه تاریخ طبیعی استان و برگزاری دوره آموزشی برای رابطان HSE صنایع و ادارات نیز جزو برنامه‌های اجرا شده در طول هفته محیط زیست خواهد بود.

این مقام مسئول استان اضافه کرد: برنامه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی در راستای اشاعه و ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست در اقصی نقاط استان با همکاری آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خانه‌های محیط زیست استان و سازمان‌های مردم نهاد و علاقه‌مندان به محیط زیست در این هفته اجرا می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار