رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل از اجرای پویش نذر کاشی برای دریافت کمک‌های نقدی مردم استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰ 29 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از ایسنا، اسفندیار هوشیار با یادآوری اینکه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل فعالیت مستمر و فعالانه‌ای دارد، اظهار کرد: استان اردبیل، استانی حسینی است و انتظارات در سطح کشور از این استان زیاد است.

وی ضمن اشاره به اینکه عتبات عالیات را شهید قاسم سلیمانی بنیان نهاده است، افزود: پروژه‌های عمرانی متعددی در شهر‌های عراق که حرم امامین در آن قرار دارد با مشارکت عتبات عالیات اردبیل جهت رفاه حال زائران در دست اجرا است.

هوشیار تصریح کرد: توسعه صحن‌های زیارتی در کشور عراق باعث شده است در ایام اربعین حسینی خدمترسانی شایسته‌ای به زائران امام حسین (ع) انجام شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل ادامه داد: کمک‌های مردم به هر میزان حاکی از علاقمندی به ائمه اطهار (ع) است و نشان از خیر و برکت اموال آن‌ها است.

این خادم حسینی بیان کرد: صددرصد انتظارات از استان اردبیل در عتبات عالیات محقق نمی‌شود و با توجه به اینکه اعتبارات مالی لازم برای پرداخت حقوق به کارکنان وجود ندارد برخی از اقدامات جاری بر زمین می‌ماند و این امر به کاهش جمع آوری نذورات مردمی می‌انجامد.

هوشیار گفت: اگر مراجعه حضوری در بین مردم علاقمند و حسینی استان داشته باشیم حتما کمک‌های مردم مؤمن سیل آسا سرازیر خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اردبیل اعلام کرد: برخی از صاحبان مشاغل فنی و عمرانی نیز در ساخت و توسعه صحن‌های زیارتی عتبات عالیات حضور می‌یابند و با ثبت نام در سایت سازمان به‌صورت نوبت بندی به مدت یک ماه اعزام می‌شوند.

هوشیار با بیان اینکه در کلیه شهرستان‌های استان اردبیل نمایندگی عتبات عالیات وجود دارد و شهرستان‌ها نذورات را جمع آوری و در اختیار مرکز استان قرار می‌دهند، افزود: شهرستان نیر در سال گذشته به‌عنوان شهرستان نمونه از سوی عتبات عالیات کشور معرفی شد.

این خیر حسینی گفت: در سال جاری امیدواریم نذورات خوبی را جمع آوری کنیم و در این راستا پویش نذر کاشی را تا پایان سال ۱۴۰۳ اجرا خواهیم کرد.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل با تأکید بر اینکه پویش کاشی یک فرصت خوب برای مشارکت مردم حسینی استان در توسعه عتبات عالیات است، اضافه کرد: هر شخص و یا هر خانواده با پرداخت ۲۰۰ هزار تومان می‌توانند در این پویش شرکت کنند و می‌توانیم با ذکر نام آن‌ها در پشت کاشی‌ها، به نیت آن‌ها کاشی‌ها را در حرم‌های امامین و صحن‌های زیارتی نصب کنیم.

هوشیار با اذعان بر اینکه همه نذورات مردمی با نیت مشخص صاحبان نذور در مکان مورد ذکر آن‌ها هزینه می‌شود، تبلیغات محیطی را با کمک مسئولان استان برای جلب مشارکتی مردمی در اردبیل انجام داده‌ایم و استقبال مردم و خیرین را جذب کرده‌ایم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار