استاندار اردبیل گفت: پروژه‌های عمران شهری بیش از هر زمان در حال انجام است و اردبیل را باید در شأن اهالی آن بسازیم.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰ 30 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی دهم خرداد در آیین کلنگ زنی ساماندهی و بهسازی رودخانه بالیقلوچای اردبیل خاطرنشان کرد: شخصیت شیخ صفی به عنوان فردی تأثیرگذار در دوران خود بی بدیل بوده و فرزندان او در راه مذهب و کشور ایران شهید شده اند.

استاندار اردبیل با اعلام اینکه تاکنون نتوانسته ایم از ظرفیت‌های استان اردبیل برای رشد و توسعه آن استفاده کنیم، گفت: باید استان اردبیل را در شأن هم استانی‌ها بسازیم.

عاملی تصریح کرد: با وحدت و همدلی مسئولان دولت، نمایندگان مجلس، منتخبان شورای شهر اقدامات عمرانی بزرگی در اردبیل اجرا شده است و کار‌های بزرگی نیز در سایر نقاط استان انجام می‌شود.

این مقام مسئول استان اردبیل با یادآوری اینکه هر جا مجموعه اجرایی به فکر مردم بوده است، کار‌ها پیش رفته است، افزود: این مهم را از رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی یاد گرفته‌ایم.

عاملی با تأکید بر اینکه پروژه‌های عمران شهری اردبیل بیش از هر زمان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در توسعه شهر اردبیل سهیم بوده است و پروژه‌های بزرگی را در جهت خدمت به مردم استان در دست اجرا دارد.

۱۳ پروژه عمرانی در استان اردبیل در دست اجرا داریم

سردار اسدالله حاجی زمانی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم النبیاء نیز در ادامه این مراسم با اعلام اینکه قرارگاه در استان اردبیل ۱۳ پروژه عمرانی را درست اجرا دارد، گفت: از این تعداد پروژه ۵ پروژه به اتمام رسیده و ۸ پروژه دیگر در دست عمران می‌باشد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی حساسی برای اردبیل در دست عمران داریم که در زمانبندی لازم به بهره برداری خواهد رسید، افزود: این پروژه‌ها سالیان زیادی مورد استفاده مردم اردبیل قرار خواهد گرفت و به عنوان باقیات الصالحات برای مسئولان شهر و استان خواهد بود.

پروژه‌های شهری در راستای کسب رضایت مردم اردبیل است

میرمحمد سیدهاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در ادامه آیین کلنگ زنی با اشاره به اینکه اهالی شهر اردبیل از این رودخانه خاطرات بسیاری دارند، گفت: این رودخانه میزبان مراسم و آیین‌های فرهنگی و اجتماعی اردبیلی‌ها بوده است.

وی عنوان کرد: شورای اسلامی شهر اردبیل برای آبادانی این شهر با همکاری مسئولان استان قدم‌های اساسی برداشته و منابع مالی لازم را تأمین کرده است.

رئیس شورای شهر اردبیل خاطرنشان شد، تیم پروژه‌های عمران شهری اردبیل در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان اردبیل است و ادامه دار نیز خواهد بود.

ساماندهی رودخانه بالیقلوچای مطالبه چندین ساله مردم اردبیل است

محمود صفری، شهردار اردبیل ساماندهی رودخانه بالیقلوچای را مطالبه چندین ساله مردم دانست و افزود: رویکرد جدید استان به سمت صنعت گردشگری است و این رودخانه نیز به عنوان شاهرگ حیاتی اردبیل، نیازمند توجه ویژه است.

شهردار اردبیل افزود: با ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ع) به طرح‌های عمران شهری اردبیل پروژه‌ها با سرعت بالایی به سرانجام رسیده و چهره شهر اردبیل متحول خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار