امروز (چهارشنبه ۲ خرداد) نیز جو استان ناپایدار بوده و آسمان استان نیمه ابری تا ابری و مه آلود (با کاهش دید افقی و پایین بودن کف ابر) پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴ 22 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل، بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل همچنان امروز (چهارشنبه ۲ خرداد) نیز جو استان ناپایدار بوده و آسمان استان نیمه ابری تا ابری، مه آلود (با کاهش دید افقی و پایین بودن کف ابر) و در برخی از ساعات همراه با وزش تند باد‌های لحظه‌ای و بارش باران (توام با رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد با رخداد تگرگ و احتمال اصابت صاعقه) پیش بینی می‌شود.

سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نخواهد بود.

اما فردا (پنجشنبه ۳ خرداد) از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و با کاهش میزان ابرناکی بر دمای هوا افزوده خواهد شد؛ البته با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده در برخی نواحی مرکزی و جنوبی استان محتمل خواهد بود.

مجدداً از روز جمعه (۴ خرداد) شاهد نفوذ سامانه‌ی بارشی دیگری خواهیم بود که استان را تا روز یکشنبه (۶ خرداد) تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

با ورود این سامانه بارشی کاهش دمای هوا، رخداد مه، وزش باد شرقی (گاهی تند) و بارش باران (توام با رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد با رخداد تگرگ) انتظار می‌رود.

عمده فعالیت این سامانه در شهرستان‌های گرمی و انگوت و نواحی مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار